Autor |
Wiadomość |
hellraiser
|
: 11 mar 2016, 3:41 |
|
Rejestracja: 19 lut 2014, 14:26 Posty: 80 Lokalizacja: Ostrołęka
|
Witam serdecznie, szukam jakiegoś gotowego planu pod wykonanie domku dla dzieci do zabaw. Byłbym wdzięczny za podesłanie szkicu, wskazanie jakich materiałów będę potzrebował. Zaznaczam że jestem laikiem w tym temacie, więc każda rada się przyda.
|
|
 |
|
 |
Marek_Aureliusz
|
: 11 mar 2016, 6:30 |
|
|
Skoro ty potrzebujesz rysunku, żeby zbić kilka desek w kształt kwadratu to może sobie daruj i kup już gotowy domek albo zleć komuś wykonanie. Wiesz bezpieczeństwo twoich dzieci powinno być priorytetem, bo jesli będzie słaba konstrukacja, a któreś spróbuje wejść na dach? Albo ukłuje się niedobitym gwoździem? Odpuść Pan sobie!
|
|
 |
|
 |
hellraiser
|
: 11 mar 2016, 9:17 |
|
|
Chciałbym, ale nie mogę. Obiecałem synowi, że będziemy ten domek razem zbijali w weekendy. Tak zawieść syna, no niewybaczalne, choćbym i chciał to nie mogę się teraz wycofać. To mój ojcowski obowiązek, obiecałem to wykonam.
|
|
 |
|
 |
nosiciELKA
|
: 11 mar 2016, 10:37 |
|
|
No jakie podejście, jestem pod wrażeniem  Ale rzeczywiście skoro się nie znasz na tym, może lepiej zamówić taki domek ogrodowy ? Wiesz z tego co się orientuję, to jeśli zamawiasz przez internet, to przesyłają ci elementy gotowe i docięte na wymiar, tak że wszystko do siebie pasuje, instrukcję i mógłbyś spokojnie z synem ten domek sam pozbijać...
|
|
 |
|
 |
hellraiser
|
: 11 mar 2016, 12:36 |
|
|
no to taka forma by mnie bardzo interesowała, tylko gdzie ja znajdę taki sklep co mi to przygotuje i wyśle. Ale pomysł rewelacja, a domek jakby wyszedł piękny, to nawet żona by mi pogratulowała.
|
|
 |
|
 |
nosiciELKA
|
: 11 mar 2016, 13:02 |
|
|
Głuptasie, przciez ci napisałam że w Internecie sa do zamówienia. Proszę, znalazłam drewniane domki Axi dla dzieci do kupienia w sklepie liliko.pl. musiałbyś dopytać jak wygląda ich montaż i już masz gotowe rozwiązanie  A domki śliczne, idzie się zakochać.
|
|
 |
|
 |