Zaloguj się    Forum    Szukaj    FAQ

Indeks witryny » Dla wszystkich » Jesteśmy w pracy




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Post : 29 maja 2016, 16:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2015, 10:09
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Cześć Wam! Zakładamy nową kancelarie doradczą i potrzebuję Wasze podpowiedzi. Wiecie, jak tojest. Nowy lokal, jeszcze pste pomieszczenia i wogule. I teraz tak, potrzebuję Waszej pomocy, co najepiej jest wstawić do takiego biura? Jakie urządzenia, umeblowanie. Zdaje sobie, że to moze trochę naiwne pytanie, ale jest taki zawrót głowy, że szkoda gadać. To jak? Pomożecie młodemu doradcy?:)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 29 maja 2016, 17:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2015, 10:08
Posty: 32
Lokalizacja: Rawicz
Wiesz, Woguli nie znam, ale się spodziewam, że to jakaś wyższa rasa Ghuli :D A tak po prawdzie, to chyba sercem każdego biura jest obecnie dobry komputer, co nie? Najlepiej wziąć coś mobilnego, na czym będziesz mógł pracować i w biurze, a tez i w razie czego w teren zabrac ze sobą. Sam pracuję w biurze geodezyjnym i nie ruszam się nigdzie bez laptopa.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 29 maja 2016, 19:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2015, 10:08
Posty: 43
Lokalizacja: Bielawa
Tam gadasz… sercem jest zawsze szafka z dokumentami. Najlepiej kupić taką wyspecjalizoaną, gdzie będziesz miał od razu przegródki na układanie dokumentów. Wierz mi, w nich będziesz miał porządek, to firma będzie się kręcić. Jaktylko będzie w nich chaos, to firma zacznie podupadać.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 29 maja 2016, 20:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2015, 10:08
Posty: 32
Lokalizacja: Rawicz
Nie strasz dzieciaka… oczywiście, szafka na dokuemnty jest ważna, ale też i jej rolę dzisiaj pełnią poniekąd komputery. Wiesz, pamięć wirtualna, te sprawy ;)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 29 maja 2016, 23:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2016, 10:24
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Panowie… ale żaden z Was nie pofatygował się, żeby powiedzieć o rzeczywiście najważniejszym sprzęcie, jakim w biurze bez wątpienia jest kserokopiarka :) Przecież odbitki faktur czy jakiekolwiek inne dokumenty, które często muszą być w dwóch egzemplarzach… tu nie ma przelewek. Ksero jest zdecydowanie, jeśli nie najważniejszym, to jednym Z najważniejszych urządzeń w biurze.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 29 maja 2016, 23:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2015, 10:09
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Komputer to już nie problem, bo rzeczywiście kupiłem wydajnego laptopa. Szafka rzeczywiście trzeba będzie taką kupić. Zresztą jest już regał i witryna, bo to też kodeksy i dokuemnty podręczne tam muszą być. A o ksero szczerze powiem, że zapomnialem. Widzicie, dlaczego warto zadawać takie pytania :) A jakie ksero by koleżanka poleciła?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 30 maja 2016, 0:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2016, 10:24
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
Widzisz, bardzo fajnym wyborem jest sprzęt Canona, który możesz znaleźć chociażby tutaj: http://www.telekontrakt.pl/canon-imagerunner-advance-color-seria-3300/. Pozwala on drukować materiały czarno-białe, jak i w kolorze, przy czym robi to błyskawicznie. To jest urzadzenie dla prawdziwych profesjonalistów :)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 30 maja 2016, 2:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2015, 10:09
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Okej, a ta strona, co ją podałaś? To co to za firma, czy cuś?


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 30 maja 2016, 3:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2016, 10:24
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź
To kochany jest firma, która zajmuje się urządzeniami biurowymi już od wielu lat w Poznaniu. Prowadzą oni nie tylko sprzedaż czy wynajem, ale także i serwisują drukarki, jak i maszyny kopiujące. Warto z nimi nawiązać współpracę już najlepiej na samym początku ;)


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
 Post : 30 maja 2016, 5:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2015, 10:09
Posty: 37
Lokalizacja: Olsztyn
Mówisz, że taką kopiarkę można wydzierżawić? Nie powiem, brzmi to intrygująco. :) Choć chyba i tak wolałbym mieć swój własny sprzęt. Bo to wiadomo… jak dojdzie do uszkodzenia, to przed kimś jestem odpowiedzialny, a tak to się zepsuje noi trudno.


Na górę 
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Indeks witryny » Dla wszystkich » Jesteśmy w pracy


 
Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron